Dashboard | +Follow
D205 13'
Friday, December 20, 2013 • 2:49 AM • 0 comments



Perhatian , ini bukan kod rahsia atau sebagainya :p

D205 merupakan salah satu dorm di mrsm gmc *lews apakah ini haha* agak jauh dari tandas tapi mendapat cahaya sebab bukan kat tengah-tengah koridor :p

Ahlinya ada 8 (najwa syira alya rabiatul iffah ilham khairun fudhla-omey*

Gua nak describe sorg-sorg laa sebelum kita masuk ke fasa yang seterusnya :D

#KakNajwa *kakjo , kaknaju , diana amir *ini hambar haha*

Sumpah dia umat paling lawak dalam dorm . Ceriaa je , pakai braces mcm danish ops eh . Kecik comel . Kuat tidoq *gualah yg selalu kene kejut dia sebab katil sebelah haha* Selalu kongsi makanan lepas balik bermalam . Mak dia masak sedapp wehh :p Btw , jangan kacau time dia tader mood . Nanti kene fire . Fudhla pernah kene sekali seumur hidup haha . Esoknya dah okay dah , fudhla sipa ngaku lagi fudhla kutuk dia dlm hati muahahha :3 dia cool je smbl gelakgelak !

#KakSyahirah *kaksyira , kaksyiro KETUA DORM BERWAWASAN HAHA

Akak ni macam comel ja macam cantik ja . Nyerongenn taksudah . Btw kaksyiro takgheti marah ! Kutuklah dia apa pun , dia takkan pernah marah . Coool jaa . Geng selalu ponteng taekwondo ehh ye ke ? Haha . Kita selalu pinjam charger mp3 dia . Dia pun dah biasa . Dia manusia paling lambat bangun dalam dorm!Time kita dah siapsiap pergi tahdhir *ceceh ni acah acah je* dia baru angkut barang nak mandi haha . Kalau kita kejut dia komfem panas . Cara terbaru , kejut guna kaki haha .

#KakRabiatul *kakrabi , kakbubble *jgn marahhh ! *

Specky girl muahaha . Awal awal dulu annoying gilaa , well kita takjatuh cinta lagi dgn akak ehhh . Suka pukul kita , but siapa kesah ? Lepas dia pukul , gua hentam dia balik haha . Dia comelcomel je , rapat dgn akak dobi sampai kitorg daat beli kek buatan akak dobi *mesra mesra gitu* . Pelajar paling rapat dgn staff haha . Kitorang selalu pinjam fon dia dengar lagu *fon haghemmm katekan* selalunya dengar wali band haha .

#KakAlia *kakya , kakyot (well gua yg kasi nama taksedap ni haha*

Akak yang paling gua rapat giloss . Well even katil dia paling hujung hmm apakan daya , dia suka tarik selimut bawak bantal tidur dgn gua *sweet habis ukhwah begini* Pernah sekali , tidur 3 malam degan gua sbb takut hantu conjuring *hantu di siling dan dinding haha* Selalu makan malam kat ds bersama dia :D dia paling banyak tahu pasal titewww euww :3 kitorang selalu kongsi cerita ohyeah . Biasanya di katil gua sobsob tak regang dah cadar huehue . Salah satu rutin harian , kejutkan dia lepas mandi *anda bangun sprti robot sekian*

#KakIlham *i gedikgedik panggil dia kakbenz sbb dia panggil i kucai haha*

KakIlham jarang ada kat bilik , sebab dia selalu balik lambaat ! Sangat tidak berkira rajin basuh baju memalam . And i yakenn dialah umat paling pandai perah baju sampai hampir tiada titisan air langsunggg ! Memang tabik gila --' Kita kalau malas , perah mainmain je lantaklah kalau locker asut berkarat . Dia paling caring penyayang ! Mahsyii masuk musabaqah , suka tebuk orang haiyaaa . Dialah yg ajar gua cara cara amik after kat tandas .

KakIlham : kalau nak mandi , kita akan ada after tau . Kalau ak after , ketuklah pintu then cakap after .
Me : kalau kita dalam tandas , macam mana kita nak tau siapa after . Kalau org lain tipu jd afer mcm mana ?
KakIlham : hmmm takkannya .

SOALAN SAYA MEMANG LUAR ALAM HAHA .

#KakIffah *tader gelaran laa haha*

Paling tinggi dalam batch f2 2013 . Cantekkk gileeee haha . Orang kedah , tapi dah pindah klang :) Kalau dia cakap dgn keluarga dia , utagha nya YA ALLAH PEKAT GILA HAHA . Adik dia comel ntah takingat nama . Nama ayah dia peliks sikit . Kalau sebut pun macam nak terbelit lidah hehe . KakIffah kadet polis , and i rasa baju polis sesuai dengan muka dia yg acah acah garang tu haha .

#Khairun *khai , kay

Dialah dormate , classmate , homeroomate . Ha amek ko , betapa kuatnya hubungan kita huehuehue . Khairun cantik cerdk pula tu sobsob . Dia selalu complain pasal adik dia yang sorg jeee tuuu haha . Adik dia pun muka lebih kurang macam dia . Khairun ini pun kira kecoh jugak tapi akhir tahun ini senyap je , sebab ralit baca novel ! Paling awal tidur dalam dorm . Jarang gile stay up lepas light off . Kuat study yaww gua je yg duk rock sorangsorang --' Hantu korea jugakss , minat nickhun eh ?

GUA RASA GUA TAYAH DESC DIRI SENDIRI , NANTI INDAH KHABAR DARI RUPA PARAS .

Well , dorm ni havoc gila . Kalau time hari ahad , berdoa supaya dorm takditugaskan membersihkan aspuri . Tapi kalau dapaat cuci tandas , kitorang buat jugakss . Last cuci tandas bersama bwp , KakDu . Malam lepas prep . Lupakan kepenatan *penat abes laa haha* . Memang best bersihkan toilet sbb biasanya gua suka jirus air yeay ! Kitorang takmakan maggi berjemaah sebab biasanya seorang buat yang lain menumpang kaki haha :p Memang gila ampai tahap buat gyomi time light off ? Lews i lah kaptennya :p Kitorang suka bergosip and idk why depa suka gosip depan katilku siap landing atas katilku ._____. *itulah yang kita rindu :)* Kita ingat lagi , kitorang pernah stay up ramairamai takingatlaa sebab apa tapi disebaban homework laaa :( Gua suka buat seni dalam dorm , sebab ramai toratora nak tolong haha . Thanks ye :D Teringat time raya , memang havoc gila kami amik gambar . Heyya ingat tak time sambut befday kakya dan kakilham ? Haha . Kami beli kek dari acik dobi dan buat kejutan kat dorg ! Omeynye masa tu . Siap kunci dorm bagai tanak privasi terganggu *acah acah je haha* Kitorang jarang gabung katil dan pastinya biasanya katil gua antara yg terkorban lews haha . Dan pastinya gua taklupa kenangan main ruth or dare dan silent killer *padahal esok periksa geo yang membunuh haha * itu semua untuk elakkn stghesss memanjag dan kami beremosi seketika time main ruth or dare kerana ........ *takbolehdinyatakan haha :p*

Oklah sampai disini sahaja gua korek momen indah kita huhu . Hope tahun depan kita rapat macam ni lagi :') miss you , guys :D

*ada siket buah tangan ni haha*

maaf miss cat , kami conteng lantai :( *ni tulisan i mmg buruk kbye*
 last day sekolah , penat gile kems dorm *geyyybangg*
 last day kakalia *well f3 bak awal* nampak takbrsepah tmpt dia haha
 Auwwww comel comel haha *baju dibelakang milik kakilham haha*
 eleh bajet ja kaknaju haha
kitorg pergi maghrib lambat masa ituuuuu haha

 gua menyebok :p
 kaknaju takready lagii BHAHAHAHAH
 BENCI UKA AKU BENCI MUKA AKU
i tulis kat whiteboard time tu , well buruk sbb marker pen gua marker khat :(
kakalia conteng kat lantai katil kakrabi :0
projek kakilhammm !
 gua rindu dorm ni :(
 last bukak puasa bersama sama haha :D
licin kan i punya pinggan haha .


rindu datin datin ni semua :(



Love , FUDHLA HENSEM



Bakal Jenazah

Assalamualaikum, im fudhla. Big Boss Here.I love moustache *muehehe* Smile,peace :)



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

Mohon anda tinggalkan link URL yek ;) Syukran



Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Fudhla
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Cursor : Ziera
Background : Aisyah
Bg Chatbox : Nazihah
Header : Dilla
Font : Google