Dashboard | +Follow
2013 (?)
Tuesday, December 31, 2013 • 9:55 AM • 0 comments



ngangahngah act , rancang nak post tepat tepat pukul 12 , tapi disebabkan kesibukkan melanda maka......beginilah pengakhirannya -___________-

gambar di atas acah acah bunga api , sbb tahap kemarahn aku meningkat 100 darjah celcius tatkala kanak kanak tidak bertanggungjawab buat bisenggg jjyeeeaaaah :D

2013 LOL serious gua cakapp , banyak bende pahit . Part paling best , hidup asrama :0 woah , terseksa gila haih duk basuh baju pakai tangan setiap petangg . Setiap kali khamis memang rajin habess laa turun main tennis untuk perjumpaan kelab . Lews turun pun sbb nak penuhkan kehadiran T.T

Tapi apa pun , kenangan indah bersama D205 gua simpan kemas kemas dalam hatii . *uuuuuuuuuuu ayyyaaaaaaaat hyperbola gilaaaa :D*

101 , nice to meet yaaa ;D laki dan perempuan saling bertengkar sebab kpop ((apakah ini haha)) . Tapi jangan lupa kami juara origami yeayy ! Kerjasama yang serious buat aku tergamam terkaku dan seumpama dengannya . Time buat arca merdeka uish uish di tgh terik mentari , di tgh tgh pentas pavillion :0 semua kekal tenang HAHAHAHAHAHAHAH .

Acik DS , terima kasih msk sedap sedap untuk saya :') Saya rindu acik punya ikan kelii haih , esok dah balik asrama puihh sana sini .

Group tasmie yeayyy ! Depa semua lawak lawak , dan apalah nasib ostad dapat kami semua yang serious banyak cakap . Group nii mmg selalu gelak gelak sampai org lalu pandang pandang jaaa :D Ketawa kuat yang amat -_____________-

Haaaaa , twitter pada tahun 2013 merapatkan ukhwah fillah fudhla dan anyzz MUAHAHAHHAA . Dulu gua benci dia *kisah lama kbye hihi*

LOL TU JE KE (?)

azam tahun baru : jangan jadi gemok kbai

Love , FUDHLA HENSEM



Bakal Jenazah

Assalamualaikum, im fudhla. Big Boss Here.I love moustache *muehehe* Smile,peace :)



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

Mohon anda tinggalkan link URL yek ;) Syukran



Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Fudhla
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Cursor : Ziera
Background : Aisyah
Bg Chatbox : Nazihah
Header : Dilla
Font : Google